Çoğu Sahte Yazar Ama Bu Gerçek!!!

Arkadaşlar merhaba ben öncelikle kaan bu uyeliği internette buldum ahmet adında bir abiden ben uyelik olamadım burdaki hikayeleri okuduğumda içimde geçmişte yasadıgım bir olayı yazma hissi geliyordu bir ara karar verdim uyelik açamayınca vaz geçtim ama bu uyeliği bana veren ahmet abiye teşekkürler neyse hikayeye başlıyayım ben kaan 17 yasındayım hafif esmer 1.81 boyuna 74 kiloyum.Gerçek Olduğundan başınıda anlatayım hikayemin benim ailem var yani babam annem var çoğu yazar gerçekten doğruyu yazıyor bende oyle yapıcam ama benim hikayem ailemden biriyle değil hikayeme soyle baslıyım ben bu senenin basında yazın ailemle memlekete gittik dondugmuzdede beni dersaneye yazdırıcaktık neyse gittik memlekete donduk dersaneye yazıldım dedilerki dersler basladı yarın gel 2. gunu dersanenin zaten dediler tamam diyip cıktık diğer gün hazırlandım sabah bir çanta attım sırtıma cıktım evden dersane bizim eve yavas yurursen 5-6 dk surer yani o civarda neyse hazırlanıp cıktım dersaneye abimde eskiden o dersaneye gittigin den kayıt oldugum gun bana dersanede hangi sınıfa giriceğimi soylediler abim gosterdi sınıfı işte diğer gun gittim dersaneye girdim sınıfıma erken gitmistim biraz 2-3 kisi vardı okul arkadasımı gordum (kız sevgilim değil) dedi oo kaan sendemi burdasın felan ben 3. sırada oturuyordum sağ tarafta sınıfta toplam 2 bolum sıra vardı yani 5-6 sıra sağda 5-6 sıra solda soldaki sıranın başında bir kız vardı bir baktım çok etkilendim ama abazanlıktan değil benimki harbiden kalbim çarptı kıza baktım sonra dondum onume kız o kadar guzelki ama ben normalde sarısınlardan hoslanırım kız esmer cok etkilendim oda bana baktı farkettim ders baslamadan farketmeden baktım gordum bana baktıgını neyse sonra bizim okuıldan arkadaslar geldi tanıdık işte konustuk felan oyle geçti ilk gun dersaneden 1 hafta sonra herkez birbiriyle iyi arkadas oldu tabi o kızdan cok etkileniodum ama konusamıodum neyse hiç konusamadımda dersane sınıf belirleme sınavı oldu ben 2. derece sınıfa çıktım o 3. derece sınıfa aynı sınıfta olsak die cok istiodum neyse dersane acılılalı 2-3 ay olmustu işte bir gun tum cesaretimi toplayıp kızı izledim evinin yolunu gordum yakındı bize faceden ekledim oda kabul etti bir gun dedimki dersaneye gelirmisin not alıcamda burdanda veririm dedi lutfen felan diyip ikna ettim dersanenin olmadıgı bir gun cagırdım kardesler vardı dersanenin yanında oturduk alt katı var bide bostu oturduk işte bir şeyler ısmarladım biraz konustuk sonra dedimki ben seni ilk gordugumden beri seviyorum ilk gordugum an etkilendim felan kızda dediki bende senden etkileniyordum dedi ama sen hiç soylemeyince bende bana bakmıyosun sandım dedi neyse ben çıkma teklifi ettim kabul etti işte el ele cıktık yuruduk biraz parklara goturdum felan çıkmaya baslayalı epey oldu ben onu aşırı derece seviyordum yani onun yanındayken aklımdan onu sikmek geçmiodu o kadar abazayken bile geçmiodu neyse bir gun afrodizyaklıya benzeyen bi axe parfum var pembe beyaz cok cılgın kokuo aldım hep onu sıkıodu benmde yarragım kalkıodu kendisinin kokusu cok iyidi parfumude sıkıodu cok etkileniodum bende aldım erkek için afrodizyaklısını birgun onlarda ev bostu gittim işte epey eğlendik sonra parfumlerin etkisinden herhalde opustuk opustuk sonra benim yarragıma dokundu kalkıktı fermuarı açtı assagı cekti boxeri tuttu eliyle soguk elleriyle gozume bakıp yalamaya basladı cok iyi değildi ama bu bana guven verdi iyi yalasaydı baskalarınada muhdemel yalamıs olucaktı hosuma gitti sonra ben soydum onu yaladım memelerini memeleri o kadar buyuk degil ama iyidi sonra yavasca gobeginden amına gittim ohh diye sesleri cok azdırıyordu beni kotunun dugmesini actım kırmızı tangayı cıkardım ve onumdeki o ama kafamı getirdim bi dil attım ahh kaan dedi baktım yuzune bırakıp amı dudaktan opmeye geçtim nede olsa benimdi her zaman ama girerdim cok hosuma gidio opusmek benim sevdiğimi neyse işte opustukden sonra amına dil attım biraz sacımı oksaması gaz veriyordu dondurma yalar gibi dilimle yalıyordum sonra ayaga kalktım gozune baktım kafasını salladı beni sik demesini ordan anladım amına doğru goturdum yarragımı onu sevdiğimden canı acımasın die tukurukledim elimi amını oksadım parmak atıp genişlettim sonra yarragımın ucunu hafif soktum acıdımı dedim yok devam dedi girdim içine zevki yaşatmak ve yaşamak için yavaşca 2 git gelden sonra ben bosaldım cıktım icinden kuculdu die opustuk kalktı benimki opusmeden sonra yaladım oda bosalsın die oda bosaldı sonra tekrar amına girdim gitgel yaptım bi zaman sonra hızlandım amının içi sıcaktı ılıtıyodu beni sonra cıkardım bosaldım oda bosaldı biraz uzandık seni cok seviyorum felan dedim oda dedi ama gercekten cok seviyodum opustuk iyice sonra biraz daha dedi ben tamam dedim ama bu sefer arkadan dedim ama nasıl olucak daracık yer dedi dondurdum arkasını uzattım yataga cok dardı cok mutlu etti birine siktirmediğini anladım dilimle yanaklarını yaladım poposunun sonra deliğni yaladım boşaldı o zevkle bende tamam diyip yarragımı dayadım deliğe baktım sığmaz krem getir dedim vazelin getirdi surdum oraya iyice cok cok 2 parmak attım girdi tamam dedim biraz zorlarsak olur diyip surttum ucunu gotune sonra hadi içime gir istiyorum seni dedi bende istiyodum tabi arkadan yavasca girdim içeri amından daha sıcaktı cok hoslandım titreyerek bosaldı içine girdiğimde bende zevki yasamak için git gel yaptım sonra bosaldım cıkardım yarragımı askım hamile kalırsamda ne guzel senden kalırım dedi ben hiç korkmuyordum sevdiğim kız evleniceğimden emindim zaten ama yinede erken diye hap kullan alırım ben sana dedim kabul etti işte banyo yaptık oturduk biraz daha annem gelir aşkım cıkalım dedi tamam dedim topladık etrafı sildik felan cıktık parka oturduk bitane bakıştık felan askım seni cok seviyorum dedi o zamandan bu zamana kadar hala sevgiliyiz ailelerimiz tanıştı yani o kadar cok seviyoruzki birbirimizi en fazla kız babası sinirlenir ama babası ona olan tutkumu gorunce birşey demedi zaten sozde yaptık aramızda yani hiç bir şeyin garantisi yoktur ama bugune kadar hiç kusmedik birbirimize zaten ben ona kusemem cok seviyorum inanın birgün sevgilim bana deseki ben senden ayrılıcam ki demez ben ona yok yaptıklarımızı babana soylerim falan demem zaten oda demez ole birşey hani varya dedelerimiz ninelerimiz tanışmışlar 16 yaslarında soz felan sonra evlenmişler hala evliler işte bizim hikayemiz oyle olsun istiyoruz zaten kız dese ben hiç sevmiyorum artık onu babası yani dusunun babası derki olurmu oyle sey dusun biraz der :D gerçekten kalbimi koydum burayada girme sebebim 31 çekmek için değil iyi bir okurum ama fantastik kitab cok nadir var die burda hikaye okuyom benim hikayem gerçek aslında suan 31 lerim azaldı çekmemeye basladım inanın elini tuttugunuz hergun sevginiz biraz daha artan sozlendiğiniz ve onunda sizi asla bırakmayacagını bildiğiniz bir sevgiliniz olunca gerçekten bu 31ler azlaıomus tanık oldum neyse iyi gunler :D  m

3 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. evli çiftlere 3. olmak isteim olgun ciftlere kaner1983@hotmail.com gizlılık sart

    YanıtlaSil
  3. Selam Sivas'tan 37yaşındayım kalın uzun damarlı aletimle seksi ve zevk yaşamak isteyen bayanlar gızlılık ve Sivas şartıyla ekleyin arif_58_06@hotmail.com

    YanıtlaSil