Eşegin Üstünde Götten

Daha 11 yaşlarında iken dayımın kızı Döndü de
benden 4 yaş büyüktü bir gün köyden dayımın
diğer 2 kızı bir eşeğe ben de Döndü ile bir
eşeğe bindik, Döndü önde ben arkada küçük
olduğum içim ona sarıldım dağa yaylaya
gidiyoruz...
Öbür kızlar önden gidiyor biz arkadan yavaş yavaş ama dayı kızı götünü bana iyice yaslıyor
neredeyse beni kalça arasına alıyor.sonra bir pınarda biz durduk su içtik bizim öbür kızlarbiraz daha uzaklaştı biz eşeğe bindik, biraz
sonra Döndü nün eli benim pantolonun önüne
geldi ben bi hoş oldum sonra sikimi okşadı
küçüktü ama dim dik oldu sonra fermuarı
indirdi benimkini dışarı çıkardı daha sonra
kendi eteğinin altından donunu sıyırdı benim
malı arkaya yerleştirdi, kimse görmesin diye
eteğini arkasına tekrar kapadı. Eşeğin üstünde
götünü iyice domaltarak benim sike amını
götünü sürttü, hele yokuş çıktıkça iyice bana
yapıştı. tabi ben çocuk olduğum için bişey
yapamadım, sikim amının suyu ile yağmur
yağmış gibi ıslandı. daha sonra Döndü
benimkini eline aldı kız olduğu için yavaş
yavaş amının dudakları arasında gezdirdi
gezdirdi ve azıcık da ucunu içine soktu sonra
kızlığının bozulacağından korktu herhalde
amının vıcık vıcık suyu ile sikimi götüne sürte
sürte içine aldı. benimki sıcacık bir delikte
gidip geldikçe Döndü de oh oh sesleri çıkardı
sonra ellerimi göğüslerine götürdü göğüslerini
okşattı taş gibiydi..ben resmen dayı kızının
götünün içine tamamen girmiştim.dayı kızı
inlemeye başladı eşeği bıraktı bir eliyle amının
bızdığını okşuyor şlap şlap sesler geliyor bir
eliyle de ben götüne iyice kökleyim diye
kalçasını ayırıyordu, ah oh çektikçe hızlandı
hızlandı iyice kökledim ve bi çığlık attı
nerdeyse dağlardan yankılandı bununla beraber
ben arkasına boşaldım.. sonra oh çok güzeldi
dedi ve dudağıma bi öpücük kondurarak yayla
dönüşü yine köye beraber gidelim olur mu dedi
ben de tamam dedim ve bi süre sonra yaylaya
vardık eşşekten indik eşeğin üstündeki minder
am suyu ile sırıl sıklam ıslanmıştı Döndü
hemen minderi ters çevirdi çuvala koydu,
benimde önüm ıslaktı hemen gömleğimi dışarı
çıkararak gizledi. Yayla dönüşünü sonra anlatacam... Şimdi 20 yıllık eviyim çok fantazili sikişler yaşadım ama hiç bu kadar amcık ıslanması görmedim...

1 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil