Halamı Mutfakta Ayak Üstü Siktim

mutfakta-genc-cift-anal-resim11
Selam annemle.wordpress.com okurları 17 yaşında bir gencim sizlere cok değil daha 1 gün önce basımdan geçen muhtesem bir olayı anlatayım. Bizim apartmanın en alt katında halam babaannem ve dedemle yaşıyor. Babaannem ve dedem dun dısarı hava almaya cıkmıslardı. Bende can sıkıntısından dedemlere geçmiştim. Bir süre oturduktan sonra halam mutfaha gitti.
Bende hemen arkasından mutfağa gittim.Halam bulaşık yıkıyordu. Lavabo biraz aşağıda olduğu için halam biraz dombalmıştı. Üzerinde dar bir kapri vardı.Bende ise şort.Bende halamın götünü görebileceğim bir yerde oturuyordum.Su içme bahanesiyle halamın arkasından geçtim.
Lavabo ve duvar arası 50 cm olduğundan halama yapışmak zorunda kaldım.Halama 1-2 saniye yapıştım.Halam ses çıkarmayınca cesaretlendim.Yarrağımı şortumdan çıkararak ona yapışmaya ve sikmeye karar verdim.Ben tam arkasına gelip yapışacağım sırada o beni kendisiyle duvar arasına sıkıştırdı.
Sonra yeniden dombaldı.Ama daha öncekinden daha fazla dombaldı.Daha fazla dombaldığı için kapirsi götünü tamamen açığa çıkaracak şekilde aşağı kaydı.Herhalde doğduğundan beri eline erkek eli değmediği için çok istiyordu.Bende cesaret alarak biraz yapıştım.Elini arkaya attı ve yarrağımı farkedince lavabonun yan tarafına geçip iyice dombaldı.
Bende ona yapıştığım için lavabonun yan tarafına geçtim.O iyice dombaldı.Bende kilodunu indirerek götüne yarrağımı dayadım.Az önceki yere geçersek daha rahat olacağını söyledim.Tekrar lavabonun önüne geçti.Bende içirden iki minder alıp geldim.Birini lavaboyla halamın arasına diğerini benim belim ile duvar arasına koydum.
İyice birbirimize yanaştığımızdan yarağım halamın götüne girmeye başlamıştı.Halamın deliği çok dardı ama ben köklemek istiyordum.Yarrağım girdikçe halam kaçmaya çalışıyordu.Bana çıkar çok acıyor bağıracam dedi.Bende ağzına bez tıkadım ve ellerini belinde tutmasını söyledim.Yarrağımı kökledim.Halam eliyle ağzındaki bezi çıkardı ve çıkar dayanamıyorum dedi.
Bende öyleyse amdan devam edelim dedim.Kabul etti.Ama burda olmaz banyoya gidelim dedi.Niye diye sorduğumda kız olduğunu ve buranın kan olmasını istemediğini söyledi.Hemen banyoya geçtik.İkimizde çırılçıplaktık.Halam yere uzun bir havlu serdi. Üzerine uzandı.Bende hemen üstüne uzandım.Dudaklarından öpmeye başladım.
Bir elimi ammına soktum.Diğer elimle ise memelerini sıkıyordum. Ben daha ammına sokmadan inlemeye başlamıştı.Hadi artık bırak işkenceyi gir içime diyiyordu.Bende ammını sulanmasını bekliyordum.Nİhayet ammı sulandı.Ben hemen halamın ayaklarını omzumun üstüne aldım ve yarrağımı ammına sürttüğüm anda halam sarsılarak boşaldı.
Bende yarrağımı önce ağzına vermeye karar verdim.Ağzına aldı.Zaten gelmek üzere olduğum için hemen boşaldım.Ama sikim inmedi.Aksine dahada kalktı.Hemen halamın ammına yöneldim.Ammına yavaş yavaş girmeye başladım.Halam bir kez daha boşaldı ve bitkin düştü.Kendini bana bıraktı.Yarrağımı biraz daha itince inledi ve kökle dedi.
Bende hemen kökledim.Halam ahhh ohhh daha hızlı erkeğim hadi sik beni diyordu.Bende git gel yapmaya başladım.Yaklaşık 5 dakika sonra çıkarıp tekrar ağzına boşaldım.Halam zevkten bayılmak üzereydi.Tekrar ammına kökledim.Git gel yaptıkça halam inliyordu.Artık inlemeyi bırakmış hırlıyordu.Bense sikmeye devam ettim.Halam bu sefer içime boşal çünkü korunuyorum dedi.Ben dahada hızlandım.Daha önce hiç bir kızın içine boşalmadığım için bu duyguyu bilmiyordum.
Hızlandıkça hızlandım.Halam iki kez daha boşalmıştı.Ben git gel sonucunda halamın içine boşaldım.İçinden çıkarmadan bir kez daha içine boşaldım.Halam yeter derken ben bir posta daha dedim.Kabul etti.Halamı yerden kaldırdım.Ayakta durmakta zorlanıyordu.Elleriyle lavaboyu tutarak dombaldı.Bende hemen arkasına geçtim.Halam götümden olmaz ammımdan sik dedi.
Bende korkma bu sefer acımayacak dedim.Tamam dedi.Bende ammına elimi batırarak elimi götüne sürdüm.Götünün deliği genişlemiş olduğundan bu kez rahatlıkla girdi.Hafif git gel yapmaya başladım.Halam bir kez daha boşaldı.Bende hızlı git gel yapmaya başladım.Halamın götünün derinliklerine boşaldım.Üstümüzü giyinip banyodan çıktık.Bu arada ben birkaç fotoğraf çektim.Halamla o fotoğraflar sayesinde her gün sikişiyoruz yorumlarınızı bekliyorum

7 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
  3. Herkese selam ben izmir ksk ümit 175 80 32 oral pasifim daha önce 1 kere oral yaptım ve aynı kişiyle farklı zamanda analda denedik oda olmadı girmedi yani içime hem benim deliğim sıkı ve dar olduğundan hemde onun aleti çok kalın olduğu için içime tam anlamıyla giremedi başı hariç, şuan bir ilişkim yok uzun süreli duzeyli ilişki beraberlik düşünüyorum ve en az 32 yaşını aşmış olgun temiz dürüst güvenilir bir beyle tanışmak istiyorum medeni hali farketmez gizlilik çok önemli oral sekste yeni olduğum için ağzıma boşaltamam ve yutamam dudaklarıma yada yüzüme boşalma olabilir. Ben bu özel ilişkiyi sadece 1 kişiyle yaşamak paylaşmak istiyorum yani kocam olacak evli olsa bile ben ikinci karısı olmaya hazırım yüzüm temiz sakal bıyık yok kısa saçlıyım hareketlerim konuşmalarım tavırlarım gayet normal bir erkeğim oturmasını kalkmasını ve kendisini bilen biriyim partnerimde aradığım özellikler seks için ısrar etmemesi aleti mumkunse temiz ve traşlı olsun aleti uzun kısa farketmez yeterki kalın olmasın seyahat engelim yok her yere gideriz yol arkadaşı olurum gece yolculuklarını severim yorgunluğuda alırım eğer güvenip anlasabilecegim biri olursa arkadan vermeyi düşünüyorum ciddiyim lütfen benimle ilgilenecek beyler buradan iletişim kurup cep no bıraksınlar bekliyorum (kesinlikle öpüşme sevişme istemiyorum sevmem yapmam ayrıca ben soyunmam vücudumda kıl var eğer olurda arkadan verecek olursam deliğimi iç dış temizliğini yaparım son olarak ortası delik siyah anal çorabım var onuda giyerim kötü görüntü olmaması için) tekrar teşekkür ediyorum benim istek ve kriterlerime uyan ciddi biri varsa kendini tanıtıp cep no bıraksın. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  4. 05554905177 ulasin bana bayanlar gizlilik sartiyla her turlu fantazi doyumsuz sex sizi bekliyoo

    YanıtlaSil
  5. Ben izmirden ümit 175 80 32 uzun süreli ciddi güvenilir gizlilik içinde birlikte olabileceğim olgun aleti temiz olup oral yaptırmak isteyen beyler (ask.fm/oral_psf) adresime mesaj bıraksın bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ewli bayanlar kapali türbanlı bayanlar liseli kizlar çift ler arayın sikeyim sizi sikim çok kalin ve damarlidir.tel.0532.331.04.36

    YanıtlaSil
  7. Merhaba izmirden dul evli arayis icinde olan temiz ve gizlilik sartiyla degisik fantazi yasamak isteyenler buyrun 0545 583 33 96 arayin ve yasayin fantaziyi

    YanıtlaSil