Masaj Yaparken Siktim

merhaba arkadaşlar ben berkant istanbuldanım 28
yaşındayım boyum 1.81 düzgün bir fiziğim vardır
hikayelerimi okuyanlar bilir masörlük yapıyorum
ve bu sayede bir çok kadın ile beraber oldum
geçen hafta hikayelerimi okuyan birisi beni aradı
adı gamze. Biraz konuşup sohbet ettik oda bana
çok yakın oturuyormuş yaşı 18 yazdıklarımdan
çok etkilendiğini ve hiç masaj yaptırmadığını
söyledi ama çok istiyormuş bende ne zaman
istersen dedim yarın olur o zaman dedi ailesi
gündüz ,işte imiş ertesi gün verdiği adrese gittim
kapıyı minyon ama çok svimli ve seksi bir kız açtı
içeri girdim oturup birşeyler içtik bu arada benim
numaram 0536 052 07 57 isteyen bayanlar
arayabilir. artık başlayalımmı dedim olur dedi içeri
geçip üzerini değiştirdi kısacık bir şort ve yine
kısacık bir body ile geldi yere serdiği örtünün
üzerine uzandı bende yavaş yavaş masaja
başladım elleim body sinin altında geziyordu
bacaklarına yavaşça masaj yapıyordum istersen
bunları çıkart masaj yagı olmasın dedim yavaşça
kalkıp soyunmaya başladı vucudu gerçekten
müthişti sadece iç çamaşırları ile kaldı bende
bütün vucudunu yağlayıp masaja devam ettim ben
okşadıkça kıvranıyordu sırt üstü döndü
göğüslerinin etrafını sıktıkça inlemeye başladı
eliyle bacagımı sıkıyordu birden yukarı doğru
çıkmaya başladı eli pantolonumu açıyordu artık
bende iyice azmıştım benimki ellerindeydi okşuyor
ve sıkıyordu bende artık elimi göğüslerinden içieri
sokmuş göğüs uçlarını okşuyordum birden kalkıp
kucağıma oturdu çok sertleşmiş onu yalmak
istiyorum dedi bu sefer ben üzerimi çıkartıp
uzandım dudakları ve dili her yerimde geziyordu
sikimin her yerini emiyor ve yalıyordu daha fazla
dayanamadım südyenini kopartarak açtım
göğüslerini emmeye ve yalamaya başladım oda
benimkinin üzerine oturmuştu sikim sırıl sıklam
olmuş ve masaj yağı ile iyice kayganlaşmış amına
sürtünerek iyice sertleşmişti üzerimde sürtünerek
hareket ediyordu pozisyon değiştirdik 69 u çok
severim amını deli gibi yalıyordum zevkten çığlık
atıyor ve inliyordu benimkini sanki kopartırcasına
yalıyor ve emiyordu dha fazla dyanamadım
kucagıma aldım bacaklarını belime doladı benimki
yavaşça içeri girerken gözlerini kaptmış inliyordu
duvara yasladım ve o pozisyonda yapmaya
başladık sırtımı tırmalıyor başını sağa sola
atıyordu çığlıkları sıklaşmaya başladı bu şekilde
tam 3 defa boşalmış sonra yemek masasının
üzerine yatırdım bacakları elimdeydi okdar hızlı
girip çıkıyordumki nefesi kesiliyordu ben içine
girdikçe göğüslerini sıkıyor ve çığlık atıyordu bu
şekilde kaç defa boşaldı bilmiyorum ama bir saat
hiç aralıksız yaptık ben çok geç boşalırım bu
yüzden o zevkten çıldırdı durmamı artık halinin
kalmadığını söyledi eğilip benimkini yalamaya
başladı beni bu şekilde boşalttı geçen yıl
bekaretini kaybettikten sonra hiç yapmamış şimdi
her hafta mutlaka görüşüyoruz ve masaja devam
ediyoruz

1 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil