Pinarla iş yerinde

Merhabalar gerçek seks hikayeleri okurları. Ben 24 yaşında bir erkeğim. Anlatacağım olay akrabalarımın işyerinde gerçekleşti. Orda bilgi işlem olarak çalışıyorum, benimle aynı işi yapan bir kız daha vardı o işten çıkınca yerine birini arıyorduk ve balık etli bi kız geldi yaptığı makyaj ve giydiği kıyafet nedeni ile benden büyüktür diye düşünmüştüm ancak tanışınca 18 yaşında olduğu öğrendim. Klavyeside hızlı olunca hem bilgi işleme yardım eder hemde telefonlara bakması açısından işe aldık.Yemek vakti geldiğinde tanıştık vs.. aradan bi kaç gün geçti yine bi yemek vaktinde çok sigara içtiğini farkettim ve açılan bi konuda gayri ihtiyari espri amaçlı sana sigarayı bıraktırıcam dedim.. Oda bana cvp olarak bana babam bile bıraktıramadı kimse bıraktıramaz gibi bi cvp verdi bende bıraktırım dedim.Buarada ailevi problemleri olan bi kızdı.. Sonra kız birden bıraktırabilirsen ne istersen yapıcam dedi. Bunu diyince haliyle farklı düşünmeye başlamıştım ki  öylede oldu zaten..İş zamanlarında o benim alt katımda çalıştığı için sürekli telefondan mesajlaşıyorduk.Birbirimizden hoşlanmaya başlamıştık bayada samimi olmuştuk ama hala arkadaştık çıkmıyorduk derken bir gün ben hiç bir şey yapmadan kız mesajında sigarayı bıraktığını söyledi ve ne istiyosan iste dedi.Başlarda masum birşey düşünsemde kıza herşey dahilmi çok tehlikeli şeyler isteyebilrim gibi espriyle karışık mesajlar atıyordum.Oda evet ne istersen diyordu.Aynı yerde çalıştığımız için aklıma gelen şeyi birden söyleyemiyordum ama kızda sabırsızlıkla hadi iste diyordu biraz düşünme zamanı istemiştim.O sırada ne istesem nasıl söylesem vs gibi planlar yapıyordum.Ayrıca kız olup olmadığını bilmiyordum zaten olsada kızlığını bozup başıma kalmasını istemediğim için o şıkkı elemiştim, iş yerinin teras katında bi mutfak vardı orda kıza ebnim ufaklığı yalatmayı düşünüyordum. Derken bi mola sırasında kız yanıma geldi ne istiyceksin çok merak ediyorum dedi.Söylemedim ve mutfakta nescafe içmek için asansörle üst kata çıkarken parfümün ne güzelmiş diyip boynumu koklamaya başladı ve o an dudaklarına yapıştm biraz öpüştük ve asansör kapısı açılınca düzeldik benimki ufaklık hemen kalkmıştı. İş yerinde okadar insanın içinde böyle gizli şeyler yaşamak çok heycanlıydı. Ve mola bittiğinde buna msj attım ve yukardaki mutfakta benim ufaklığı yalamasını istediğimi söyledim. Öncelikle yakalanırız olmaz vs dediysede sonrada aslında sadece öpüşmek istersin diye düşünmüştüm dedi.Biraz ısrar ile ikna ettim ve mutfaktaki lavobaya çıktım ve gelmesini için msj attım işyerinde olduğumuz için kimse şüphelenmemesi açısından 5-10 dakika içinde halletmemiz gerekiyordu.Tuvalete gidiyor bahanesiyle geldi ve kapıyı kitledik.. (her katta bir tuvalet vardı)İkimizde büyük risk almıştık öncelikle öpüşmeye başladık.Kız bir yandan ürkek bir kuş gibi bir yandanda tam bir kaşar gibiydi, yani öpüşürken utangaç bir tavrı vardı ama bir yandanda azgın tam bir profesyonel gibiydi. Öpüşürken gögüslerini sıkıp gömleğinin düğmelerini açıp memelerini yalımaya başladım.Sonra çok vaktimiz olmadığını bildiğimiz için hemen fermuarımı açıp benim ufaklığı çıkardım önce eline alıp oynadı ve ikimizin sor sığdığımız lavaboda eğilip yalamaya başladı saçlarından tutup ağzına hızlı hızlı git gel yapmaya başladım çok azmıştım ve bi an önce boşalıp kimseye yakalanmadan ordan çıkmak istiyordum o sırada kızda ağzıma boşal üstümü batırma dedi çok hızlanmıştım ve birden boşaldım kızın ağzından taşanlar bi kaç damla gömleğine gelmişti.Bne peçeteyle benim ufaklığı temizlerken oda benim döllerin bi kısmını yuttu birazını tükürdü ve gömleğini silerken ben iniyorum sende üstünü başını düzeltip çıkarsın dedim.Bi sonraki hikayemde aynı kızı hafta sonu tatilinde buluşup götten siktim onu anlatacağım.. İyi günler

4 yorum:

  1. bayanlar ulaşın
    analko26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. merhaba buryı yakındn takip eden mutsuz evli dul bekar ensest hanımlar ben tamer 30 yas istdan yasa önem vermıyenlerin tlflarını bekliyorum am yalamaya bayılıyorum hanımlar amusunu yalatmak isteyenler esenyurt danım.sadece bir erkege baglı olup evlenmek isteyen varmı evii olması tercihimdir 0534 400 53 75 ara hemen yer var 7 / 24

    YanıtlaSil
  4. merhaba buryı yakındn takip eden mutsuz evli dul bekar ensest hanımlar ben tamer 30 yas istdan yasa önem vermıyenlerin tlflarını bekliyorum am yalamaya bayılıyorum hanımlar amusunu yalatmak isteyenler esenyurt danım.sadece bir erkege baglı olup evlenmek isteyen varmı evii olması tercihimdir 0534 400 53 75

    YanıtlaSil