Sevgilime verdim

Selam seks hikayeleri azgınları ben Gizem. Şuan üniversite okuyorum.Sizlere lise 2 de çok aşık olduğum sevgilimle yaşadıklarımı anlatacağım. Babam yurt dışında çalıştığı için annem ve kız kardeşimle yanlız kalıyoruz. Yaz tatilinde annemler memlekete tatile gittiler benim dersanem olduğu için ben gitmedim.Akrabalarımız bize çok yakın oturdukları için bazen akrabalarımda bazende evde yanlız kalıyordum.Bu durumu fırsat bilip başka şehirde taşınmış olan çok özlediğim sevgilimi yanıma çağırdım.Her dakika telefonda konuşuyorduk ve ona gelmesi için yalvarıyordum.Oda gelirim ama o malum işi yaparsak diye şart koştu bende çok özlediğim için tamam dedim.Ve bi kaç gün sonra yola çıktı çok heycanlıydım.Evde sadece onunla ben vakit geçircektim.Tüm hazırlıkları yaptım.Ve otobüsü sabah 9-10 civarlarında gelmişti.Evde onu bekliyordum.Birden kapı çaldı ve uzun süredir görmediğim aşık olduğum erkek karşımdaydı bu duygu inanılmaz birşey yaşamanız lazım..Sarıldım o heycanı üstümden atamıyordum içeri girdi ve oturduk, göğsüne başıma koymuş ellerini tutmuştum ve konuşuyorduk.Yol yorgunuydu kucağına oturdum ve biraz öpüştük sonra odama geçtik uzandık.Sevişmeye başladık.Göğüslerimi emiyordu üzerimdekileri çıkardı ve reçel varmı dedi içerden vişne reçeli getirdim göbeğime döküp yalamaya başladı.Reçelin bi kısmı yatak neveresimime dökülmüştü sanki beni bozmuşta yatak kan olmuş gibiydi.Bayağı gülmüştük Amımı okşuyordu inliyordum rüyada gibiydim..Sonra kalkıp aşkım sen uzan yol yorgunusun ben seni dinlendirim deyip üstüne çıktım pantolonunu çıkardım ve daha önce yaladığım hayalini kurduğum ufaklığı çok özlemişim onu deli gibi yalıyordum.O sırada aşkım bi sözün vardı hatırlıyomusun dedi evet dedim çok azmıştım ikimizde çırılçıplaktık ve yanına yattım.Popomu sıkıp okşuyordu ısırıyordu tamamen yüz üstü yatmıştım popomun üstüne oturdu belimi yalayıp omuzlarıma doğru geliyordu.Sonta popumu ayırdı ve amımımla oynamaya başladı birden sik beni aşkım dedim ve anlayışlı sevgilim yavaş yavaş giriyordu içimde sıcak bi ıslaklık hissettim ve artık kız değildim.Azgın boğam'ım girip çıkmaları hızlanmıştı.Saçlarımdan tutup beni kendine doğru çekip sikmeye devam ediyor biryanda eyilip dudaklarımdan öpüyordu.Bende sevdiğim erkeğin olmanın mutluluğuyla inliyordum.Kimse benden daha mutlu olamazdı evde onunla yanlızdık.Annemler gelene kadar 2 hafta ona ben baktım.Sonra duşa girdik ikimizde küvetin içindeydik diz çöküp beni siken ufaklığı ağzıma aldım ve azgın sevgilim hızlı hızlı ağzımı sikiyordu hiç haber vermeden ağzıma boşaldı.Birlikte duş alıp çıktık kahvaltı yaptık ve ben dersaneye gittim.Sevgilim evden çıkarken kimseye haber vermemiş.Benimle ilişkisi olduğunu bilen tanıdıkları eve gelip soruyorlardı haberim yok diyordum ama onu içerde saklıyordum :) 2 hafta aşık olduğum erkeği evimde sakladım ve onunla inanılmaz vakit geçirdik.. Hergünümüzü bu sitede anlatmaya devam edeceğim..

1 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil