Yengemi Arkasından Siktim...

Birgün yine işyerimin tuvaletinde o karıyla telefon seksi yaptıktan hemen sonra yengem aradı, “10 dakikadır telefonun meşgulde, kimle konuşuyordun? Ne oldu, abinle barışmadın mı daha?” dedi. Ben de, “Daha abimi göremedim… Herhalde çok azdın, çok mu istiyorsun?” dedim. Yengem de, “Ya abinle barışta, isteyip istemediğimi görürsün!” dedi. Ben damardan girmeye çalışıyor, yengemle telefonda sevişmek istiyordum, “Nasıl, beğendin mi o gece?” dedim. Yengem de, “Beğenmesem ararmıyım şerefsiz!” dedi. Öyle deyince, “Senin amına korum orospu!” dedim. Yengem de, “Koy, bak amım koymanı bekliyor! Ama anlaşılan sende iş yok!” dedi. “Baksana yenge, telefonda beni boşaltsana!” dedim. Yengem de, “Ya gerçeği varken neden hayali yapıyorsun?” dedi. Ben de, “Yarrağım kazık gibi oldu, şuanda elimde!” dedim. “Sen neredesin?” dedi. “İşyerindeyim!” dedim. “Gel eve!” dedi. “Olmaz, tuvaletteyim, hadi götten verde hayal ederek boşalayım!” dedim. “Hay senin canına tüküreyim!” dedi. Ben, “Bak amını yalıyorum yenge! Dilimi amının içine sokuyorum, amının suları akıyor!” deyince, yengem inlemeye başladı, “Ben de senin yarağını emiyorum!” dedi. “Hadi domal!” dedim. “Domaldım!” dedi. “Yarağımı götüne sokuyorum!” dedim. Yengem de, “Sooooook, oooohhhh!” deyip inleyince sesi tanıdım, o gizli numaradan arayan sapık karı yengemdi. Ama bozuntuya vermedim, devam ettik. Yengem inleyerek, “Sik aşkım, geçir götüme, kökle!” dedikçe, ben 31 çekerek boşaldım. Yengem de amını ovuşturarak boşalmıştı. Telefonu kapattık. Yarağımı yıkadım, elimi yüzümü yıkadım çıktım, işimin başına döndüm.
Aradan 3 gün geçmişti, akşam ben marketten geliyordum, abimle karşılaştım. Abim az içmişti, beni görmezden gelince, gidip koluna girdim, kendisinden özür diledikten falan sonra abim yumuşamıştı. Abime, “Hadi bize gidelim abi, mangal yakalım!” dedim. Abim, “Yok, olmaz!” falan dediyse de, sonunda razı ettim. Karımı aradım, geleceğimizi bildirdim. Sonra da abime, “Yengemi de çağıralım!” dedim. Abim de, “Onun geleceğini hiç sanmıyorum, yine de telefonla arayıp şansımızı deneyelim.” dedi ve yengemi aradı. Yengem de gelmeyececiğini söyleyip telefonu kapayınca, abim, “Neyse, gelmezse gelmesin, biz Rakımızı da alıp gidelim, mangal yakılıpta Rakı içilmez mi?” dedi ve markete yöneldi. “Ya abi…” dememe kalmadı, “Ne o karından mı korkuyorsun? Tamam ben gelmiyorum!” dedi. Ben de, “Tamam, tamam!” deyip girdik markete, ben 1 tane 70’lik Rakı aldım. Abim sigara da alırken, ben yengeme telefon açtım, “Tamam, abimle barıştık, bizim bahçede mangal yakacağız, hadi sen de gel!” dedim. “Gelirim, ama gelince karın mırın kırın yapıp da moralimi bozmasın!” dedi. “Sen onu bana bırak yenge!” dedim kapattım. Rakının ve sigaranın parasını ödedim ve abimle bizim bahçeye geldik…
Karım bizi kapıda karşıladı, “Hoş geldin abi!” deyip, abimin elini öptü ve bunlar barışmış oldu. Karım içeri gidince ben de arkasından gidip, “Yengem de gelecek, gelince sakın ters davranma, yanlış kelime kullanma!” dedim. Karım da, “Okadar cahilmiyim, evime gelene ne diye ters davranayım?” dedi. Oooh be, o iş te hallolmuştu. Ben mangalı yakarken, karım da diğer malzemeleri hazırladı. Abim ise Rakıyı açmış, içmeye başlamıştı bile. Ben, “Abi önce birşeyler ye de öyle iç!” dediysem de oralı olmadı. Az sonra yengem bahçe kapısında belirdi. Üzerinde V yaka beyaz tişort, göğüslerinin üstü görünüyordu, altında da kalçadan pileli, diz üstü etek vardı, çorap giymemişti. Ben hemen koştum karşıladım, “Hoş geldin yenge!” deyince, yengem bana öyle sarıldı ki, vücutlarımız bütün oldu. Kulağıma hafifçe, “Oooooohhh!” dedi. Ben hemen yengemden ayrıldım. Yengemle masaya gittik. Karım da geldi, yengemle hoş beşten sonra onlar da barışmış oldular. Hep birlikte oturup sohbet ediyor, gelmişten geçmişten konuşuyor, mangalda pişenleri yiyorduk. Abim habire Rakıyı fondip içerken, ben az içiyordum, çünkü ben çabuk sarhoş oluyordum…
Geç saatlere kadar oturduk, yedik içtik, sohbet ettik ve gitme vaktileri gelmişti. Kalktıklarında, ben, “Abi sarhoş oldun, ben sizi götüreyim!” dedim. Abim, “Yok yaa sarhoş değilim…” falan dediyse de, ben evlerine kadar eşlik ettim. Ama abim evine girmedi, ön bahçesindeki sandalyelerden birine oturdu ve bana bira içmek istediğini söyledi. Ben hemen markete gidip 4 tane bira alıp geldim. Üçümüz de bahçeye oturduk, abimle biraları içiyorduk. Ben bir ara işemek için tuvaletlerine gittim. Tuvaletten çıkınca yengemi karşımda gördüm, “Amma da işedin ha!” dedi. “Çok sıkışmıştım!” dedim. Yengem hemen, “Abinle barıştığın iyi oldu!” deyip dudağımdan öptü. “Dur ya ne, yapıyorsun yenge?” dedim. Fakat yengem, “Yarağına bir bakayım!” dedi. “Yenge ya, sen delimisin? Olmaz!” dedim. “Bakmak istiyorum, hadi!” dedi. “Ya yenge dur, abime yakalanacağız şimdi!” diyerek çıktım gittim abimin yanına oturdum…
Yengem de elinde iki tabak çerezle gelip karşıma oturdu. Biraz sohbetten sonra, bu sefer abim kalktı tuvalete gitti. Yengem abime bakar gibi yapıp yana eğildi ve bacaklarını yana açarak, bana bacak arasını gösterdi. Yengemin çıplak bacakları beni dahada tahrik ediyordu, amı beyaz külotun içinde yumruk gibi şişmişti. Abim tuvaletten çıkınca, yengem hemen toparlandı. Ama benim yarak iyice kalkmıştı.
Bir müddet sonra abime, “Abi ya şu birayı ne diye içirdin ki, ikide bir Tuvalete gitmem gerekiyor!” deyip kalktım. Tuvalete gidip yarağımı çıkardım, kapıyı da aralık bıraktım ve yarağımı sıvazlayarak yengemi beklemeye başladım. Biliyordum, yengem dayanamaz gelirdi. Ve tahmin ettiğim gibi, boş bira şişelerini mutfağa bırakmak bahanesiyle geldi ve bıraktı. Tuvaletin kapısına gelip yarağımı sıvazladığımı görünce, “31 mi çekiyorsun lan?” dedi gülümseyerek. “Yok, ama senin ağzına vereceğim!” deyip, yengemi kolundan tuvalete çektim. Bu sefer yengem, “Ya şimdi olmaz, abin aniden gelir falan!” dedi. Ben de, “Yarrağımı görmek istemiyormuydun orospu?” deyip ensesinden çekip aşağı bastırdım ve ağzına verdim. Yengem ağzını çekip, “Bari dışarıya bak, abini kolla!” dedi ve yarağımı emmeye başladı. Öyle hızlı emiyordu ki, sanki iliğimi kurutacak gibiydi. Birkaç saniye içinde yengemin ağzına patladım. Döllerim ağzından taştı, yengem hemen banyoya koşunca, ben de yarağımı yıkadım, elimi yüzümü yıkayıp abimin yanına gittim…
“Abi ben gideyim artık, geç oldu…” dedim. “Ne o lan, sarhoş mu oldun?” dedi. “Biraz.” dedim. Abim yengeme bağırarak, “Kız Fatmaaaa! Kamil gidiyor!” dedi, yengem de geldi. Abimin elini öptüm, yengem de yanaklarımı öptü, ayrıldım ordan. Eve gelince karım da yatmak üzereydi, hemen karımın üzerine atılıp yatağa yatırdım, güzelce siktim, ateşimi söndürdüm.
5 gün sonra yengem beni aradı, hal hatırdan sonra, “Kamil bugün gelsene!” dedi. Ben de, “İzin alabilirsem gelirim!” dedim, kapattım. İşyerinden izin aldım, yengemi aradım, “Geliyorum!” dedim. Yengem sevinçle, “Tamam canım, bekliyorum!” deyip kapattı. Ben taksiye binip yengemim evinin biraz uzağında inip, arka taraftan bahçeye atladım, çünkü gören olabilirdi. Antreye girip zile bastım. Yengem kısa zamanda kapıyı açtı. Üzerinde ince gömlek, sütyen takmamış meme uçları belli oluyordu. Altında da aynı etek vardı. Hemen içeri girdim. Yengem kapıyı kilitler kilitlemez boynuma sarılıp, dudaklarıma yapıştı. Birbirimizin dudaklarını kemiriyorduk resmen. Ben elimi götüne götürdüm, okşuyor, sıkıyordum. Eteğinin altına elimi soktuğumda, hazırlık yapmış altına külot giymemişti. Gömleğini yırtarcasına çıkardım, memeleri füze gibi dışarı fırladı. Uçlarını emiyor, ısırıyordum. Yengem de pantolonumun üzerinden yarağımı okşuyor, sıkıp bırakıyordu…
Öpüşerek yatak odasına gittik. Yengem pantolonumu bir çırpıda çıkartıp attı, önümde diz çöküp yarağımı yalamaya emmeye başladı. Ben de tişörtümü çıkarıp attım. Yengemi ayağa kaldırıp, eteğini çıkardım ve yengemi yatağa bacakları kenarda sarkık vaziyette yatırdım. Dudaklarından başlayıp tüm vücudnu öpüyor, yalıyor, emiyordum. Amına inince, “Ooooohhh, em aşkım, sikicim benim!” diye inlemeye başladı. Kafasını sağa sola sallıyor, “Dilini sok ne olur!” diye yalvarıyordu. Bacaklarını iki tarafa açıp yukarı kaldırdı, ben de orta parmağımı amına sokup ileri geri yapıyor, dilliyordum. Yengem sarsılmaya başladı, boşalıyordu. Amının suyunu emip içtim. Elim am suyuyla ıslanmış, ama ben bırakmıyor yine amını emiyor, dilimi sokuyordum. “Ooohhh, çoook güzel, çoook zevkli!” diye inliyordu. İşaret parmağımı göt deliğine yavaş yavaş sokmaya başladım, parmağım götünde kaybolmuştu, parmağımla götünü sikiyordum. Yengemin inlemesi artmış, “Hadi getir artık şu yarağını, içimde hissetmek istiyorum, kaç gündür onun özlemiyle yanıp tutuşuyorum, ne olur sok, sok yarağını!” diye inliyordu.
Ben doğrulup, ayağa kalktım, yengem bacaklarını ayırdı. Yarağımla amını biraz fırçaladıktan sonra, aniden köküne kadar soktum. Sokunca, “Oooohhhhhhh işte yarak bu, mideme kadar geldi, ooooooh yerim yarağını, sik beni, iyice sok, sert sert sok!” diyordu. Ben de söylediklerine uyuyor, sert sert sokuyor, arada durup yarağımla amının içini karıştırıyordum. Karıştırdıkça inliyor, kalçalarımı tutup dahada içine girmem icin kendine çekiyordu. Bırakınca tekrar pompalıyordum. Bu tempoda 15-20 dakika siktim yengemin amını. Sonunda, “Geliyorum yenge!” deyince, “Gel erkeğim, içime boşal, doldur bellerinle amcığımı, ben de geliyorum!” dedi. Ve ikimiz de aynı anda boşalmaya başladık. Üzerine yığılıp kaldım. Biraz dinlendikten sonra yarağım içinden çıktı, yatağa yan yana uzandık…
Konuşuyorduk. Yengem, “Kamil biliyormusun, telefondaki bendim!” dedi. “Biliyorum! Neden yapıyordun yenge?” dedim. “Ne yapayım, o günden beri yarağın aklımdan çıkmadı, hayal edip kendimi tatmin ediyordum. Sonra aklıma telefonda yapmak geldi, anlarsa anlasın, sikmedi mi sanki, deyip telde sesini duyarak kendimi tamin ediyordum!” dedi. “Vay orospu vay!” dedim. Yengem de, “Senin orospunum, sen sikiyorsun!” dedi ve dudağına yumuldu. Biraz öpüştükten sonra 69 olduk. İkimiz de havalarda uçuyor, kuduruyorduk. Sonra beni sırt üstü yatırıp, ata biner gibi yarağımın üstüne oturdu. Bir müddet öyle sikiştik. Sonra kendiliğinden domaldı, ben de arkasına geçip amına soktum, sikmeye devam ettim. Göt deliğini de okşuyordum. “Oooooohhh sikicim benim, çok güzel sikiyorsun, kurban olurum yarağına, sooook canım!” diye inliyordu…
Yengem Orgazm olduktan sonra yarağımı amından çıkarınca, sıranın götüne geldiğini anlamış olacak ki, hemen kalkıp koşarak gitti. Arkasından bağırdım, “Nereye gidiyorsun, gel buraya!” diye. “Bekle!” dedi, mutfağa girdi. Pamuğa zeytinyağı dökmüş geldi. Önce yarağımı ağzına alıp emdi, sonra yarağımı zeytinyağlayıp önümde domaldı, pamuğu bana verdi, “Sen de benim götüme sür!” dedi. Pamuğu alıp göt deliğini yağladım, sonra pamuğu attım. Yengem alttan elini uzatıp yarağımı tuttu, biraz sıvazladıktan sonra göt deliğine götürdü, “Hadi canım, yavaş yavaş itele!” dedi. Ben de itelemeye çalıştım, fakat girmiyordu, göt deliği okadar küçüktü ki, yarağımın kafasının altında kayboluyordu. Tekrar parmağımı soktum götüne, biraz ileri geri yaptım, “Kendini sıkma, rahat bırak!” dedim. “Tamam!” dedi, kafasını yastığa iyice gömüp, götünü yukarı kaldırınca, ben aniden götüne kökledim. Sonuna kadar girmişti. “Aaaaahhh yandım anammm!” diye çığlık attı. “Sus kız orospu, duyan olur!” dedim. “Yanıyor götümün ağzı! Kımıldama!” dedi. “Alışır!” dedim, biraz bekledim…
Az sonra, “Hadi, yavaş yavaş sik!” deyince, ben ileri geri yapmaya başladım. Yengem halen kısık kısık bağırıyordu. “Yenge sen abime hiç götten vermedin mi?” dedim. “Abin sanki amımı adam gibi sikti becerdi de, sıra götümü sikmeye mi geldi!” dedi. “İyi ya işte, göt te bana kısmetmiş!” dedim. “Evet sikicim, amım da senin, götüm de senin, istediğin gibi sik!” dedi. 10-15 dakika kadar pompaladım yengemin göte. Yengem alışmış, götten zevk almaya başlamıştı. Kendi kendine memelerini okşuyor, amını parmaklıyordu. “Hadi hızlan, ben boşalıyorum!” dedi. “Boşal!” dedim. “Hadi sen de götümün içine attır!” deyince, son hamleyle götünün içine boşalmaya başladım.

6 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. Babası abısı amcası olacagım yada kızım gelınım annem ablam yengem olacak ensest turbanlı evlı dul turbanlı genc yaslı ev hanımı lıselı sert kufurlu seven kole yada sahıbe olmak ısteyen gızlı takıpcı bayanlar arayın bosalın sınırsız fantezı ozele acık 0539 203 1590

    YanıtlaSil
  4. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 79 penis 21 santim coooook coooook gec bosalan biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla baci aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  6. Herkese selam ben izmir ksk ümit 175 80 32 oral pasifim daha önce 1 kere oral yaptım ve aynı kişiyle farklı zamanda analda denedik oda olmadı girmedi yani içime hem benim deliğim sıkı ve dar olduğundan hemde onun aleti çok kalın olduğu için içime tam anlamıyla giremedi başı hariç, şuan bir ilişkim yok uzun süreli duzeyli ilişki beraberlik düşünüyorum ve en az 32 yaşını aşmış olgun temiz dürüst güvenilir bir beyle tanışmak istiyorum medeni hali farketmez gizlilik çok önemli oral sekste yeni olduğum için ağzıma boşaltamam ve yutamam dudaklarıma yada yüzüme boşalma olabilir. Ben bu özel ilişkiyi sadece 1 kişiyle yaşamak paylaşmak istiyorum yani kocam olacak evli olsa bile ben ikinci karısı olmaya hazırım yüzüm temiz sakal bıyık yok kısa saçlıyım hareketlerim konuşmalarım tavırlarım gayet normal bir erkeğim oturmasını kalkmasını ve kendisini bilen biriyim partnerimde aradığım özellikler seks için ısrar etmemesi aleti mumkunse temiz ve traşlı olsun aleti uzun kısa farketmez yeterki kalın olmasın seyahat engelim yok her yere gideriz yol arkadaşı olurum gece yolculuklarını severim yorgunluğuda alırım eğer güvenip anlasabilecegim biri olursa arkadan vermeyi düşünüyorum ciddiyim lütfen benimle ilgilenecek beyler buradan iletişim kurup cep no bıraksınlar bekliyorum (kesinlikle öpüşme sevişme istemiyorum sevmem yapmam ayrıca ben soyunmam vücudumda kıl var eğer olurda arkadan verecek olursam deliğimi iç dış temizliğini yaparım son olarak ortası delik siyah anal çorabım var onuda giyerim kötü görüntü olmaması için) tekrar teşekkür ediyorum benim istek ve kriterlerime uyan ciddi biri varsa kendini tanıtıp cep no bıraksın. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil