Okulun Orosbusu Oldum

Merhaba benim adım ESRA 1 70 boyun sarışın beyaz tenli siyah gözlü sarı saçlı 55 kilo güzel bir bayanım anlatacağım olay Arda\'nın doğum günü partisinden 2 gün sonra oldu. ARDA doğum günü partisinde beni lavaboda arkadan siktikten sonra kilotumu almıştı. İki gün sonra okuldan çıktıktan sonra bize gel emanetini vereyim dedi. Ben olmaz gelemem dedim ama o ben bunu söyleyince o zaman kargoyla babana yollayayım emanetin bende kalmasın dedi. Tabi ben bunu duyunca çaresiz tamam gelirim dedim. Okuldan çıkışta istemeye istemeye Ardalara gittim kapıyı çaldığımda Arda yarı çıplak kapıyı açtı gel bebeğim içeri buyur dedi. Ben verde gideyim içeri girmek istemiyorum dedim.Ben bunu söylerken Arda gülerek son bi kez tadına bakmadan geri vereceğimi sanmıyorsun heralde dedi.Bende ALLAH belanı versin deyip içeri girdim. Beni kendi odasına götürdü ve beni öpmeye başladı ben bitsede gitsem diye içimden geçiriyordum. Ardada bunun farkına vardı ve bu şekilde emanetini alamazsın karşılık vermezsen dediklerimi yapmazsan yine zorla yaparım ve bu sefer herkez benimle ne yaşadığını bilir okulda mahallede bilmeyen kalmaz sen bilirsin dedi. Bende ne istiyorsun söyle yapayım deyince hah şöyle yola gel benim dediklerimi yap sonra git dedi ve beni yeniden öpmeye başladı bende karşılık vermeye başladım. Beni öperken bir yandan da beni soymaya başladı beni tamamen soyduktan sonra hadi sen ne duruyorsun sende beni soy dedi bende onun pantolonunu ve baksırını çıkardım. İlk defa bir erkeğin aletini görüyordum 15 16 santim uzunluğunda ince bişeydi. Hadi bakma ağzına al dedi ben olmaz deyince sert bir tokat patlattı ve zorlamı yapmak istiyorsun al işte ağzına dedi.Ben artık çaresiz kalmıştım dediğini yaptım ve sikini ağzıma aldım emmeye başladım ben emdikçe oda kendinden geçmeye başıma bastırmaya başladı o bastırdıkça aleti boğazıma değiyordu çok geçmeden ağzımın içine boşaldı. Hepsini bana yutturduktan sonra yatağa uzandı ve kaldır hadi dedi.Bende onun yanına uzanıp onu öpmeye vücudunu okşamaya başladım o elimden tuttu ve aletini elime verip okşamamı oynamamı söyledi. Ben elimi deydiğim anda tekrar hareketlenmeye başladı daha bir dakika geçmeden eski halini almıştı sonra beni sırt üstü yatırıp beni öpmeye yalamaya başladı.Vücudum her yerini öpüyor okşuyor yalıyordu bende kendimden geçmeye kudurmaya başladım ve hadi yap artık diyordum oda beni yüz üstü yatırdı altıma bi yastık koyup yalamaya başladı yalandıkça zevkim artıyor yerimde duramıyor kıvranıyordum.İşini çok iyi biliyor beni yalvartıyordu. Ben mecburiyetten bu durumda olduğumu unutmuştum hadi gir artık diyordum. Sonra yatağın başında duran kremi aldı ve sikine sürdü artık tamam zamanı geldi dedi.Ben yüz üstü yatmış sikilmeyi bekliyordum. Sikini götüme dayadı ve hafif hafif zorluyordu yalamanın ve kreminde etkisiyle çok zorlanmadan içime aldım. Yavaş yavaş ilerleyerek tamamını soktu çıkardı tekrar sokup çıkardı ben deli oluyordum hadi diye kızmaya başladım ama o umursamıyor yavaş yavaş sokup çıkartıyordu.Bi kaç kez bunu yaptıktan sonra birden amıma bastırdı ben dur demeye kalmadan yarısı içime girmiş bekaretim gitmişti amımdan kanlar akıyor canım çok yanıyordu.Ben ağlamaya başladım ne yaptın sen aptal diyordum o hiç umursamadan içime hepsini soktu ve gidip gelmeye başladı ben hala ağlıyordum ama zevkte almaya başlamış ağlamam kesildi zevkle inlemeye başladım.Kısa bir süre sonra ben boşaldım Arda da benden sonra boşaldı ve yanıma uzandı.Ben tekrar kızmaya başladım ne olacak şimdi diye oda bekle dedi Hasan Hakan gelin mal hazır dedi.Ben ne olduğunu anlamadan sınıf arkadaşlarım Hasanla Hakan içeri girdi.Arda hadi bakalım görevini yap yoksa bu sikişmemiz videosunu internette yayınlarım dedi.Her şeyi kameraya kaydetmiş. Hasanla Hakan soyunup yanıma geldiler artık tecrübelisin yala bakalım dediler. Ben tekrar ağlamay başladım yalvardım ama kimsenin umrunda değildi. Hasan ben seni sikmeden burdan gitmem dedi ve elimi tutup beni yataktan kaldırdı.Diz çök yala dedi. Bende bana söyleneni yapmaya başladım.Diz çöktüm ve Hasanın sikini ağzıma aldım yalıyor emiyordum Hakanda geldi onunkinide elime aldım oynamaya başladım.Sırayla bi Hasanın bi Hakanın siklerini yalamaya başladım. Hasan Arda büyük adamsın hayalimde göremezdim Esrayı şimdi sikicem iddiada kazandığın 4 bira sana helal olsun dedi.O gün akşama kadar üçü birlikte beni siktiler sonra Arda kilotumu verdi. Artık biz çağırınca hemen gel yoksa olacakları biliyorsun dedi.Devamını bir daha ki sefere anlatırım bye

5 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. >>> RENKLİLİK ARAYAN ÇİFTLER veya TEK BAYANLARIN DİKKATİNE <<< ;
      Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tatmak ve dayanılmaz hafifligini duyumsama istegini görmezden gelemeyiz. Fakat bunun icin doğru KADIN veya doğru ERKEK kaygısını da yaşamiyor değiliz. Burdan yola çıkarsam , madem ki biri olacak, bu herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli. Bu yüzden “sarışınmış, evliymiş, dulmuş, kapaliymiş, citiriymis …vs ” gibi gereksiz şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU,RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU her ne olursa olsun yeter ki ;“Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. (BURSA- İST- ANK- İZMİR tercihimdir)
      SKYPE:taylan_duman@hotmail.com(O. 5. O. 5 – 2. 4. 7 – 2. O. 5. 3)( besyuzbes-iki yuz kirk yedi-yirmi elliüç )

      Sil
  2. adım ismail olgun genç yaşlı evli bekar dul farketmez eskişehir ve çevresi bayanlar arayın konuşalım yada ekleyin 05446263005 analko26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı sosyal eglenceli bekar biriyim zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

    YanıtlaSil
  4. Slm ben Burak mühendisim renkli gözlü oldukça yakışıklıyım. Telde yada reelde ateşli saatler geçirmek isteyen bayanları bekliyorum 0542 395 46 78

    YanıtlaSil