Annemle fantezilerimiz

Merhaba ben ahmet 18 yaşındayım size annemle olan hikayemi anlatacağım annemin adı canan 1.70 boylarında 70 kilo sarı saçlı iri göğüslü bir kadındır babam bundan 4 yıl önce öldü annemle tek yaşıyorum annem bakımlı sarı saçlı insanların dikkatini çekmeyi seven sürekli mini ve dar şeyler giymeyi sever erkeklerin ona bakmasından hoşlanır. Annemle hikayem geçen sene başladı evde rahat ve dekolte giyinir bana çok yakın davranır babam öldüğnden beri hiç erkek yüzü görmemişti ve daha gençti .Annem benim dikkatimi 13-14 yaşlarında çekmeye başladı artık anneme karşı farklı duygular besliyordum artık annem beni azdırıyordu onunla ilgili hayaller fantaziler kuruyor onu arzu ediyordum bir gün o işte iken odasını karıştırdım çekmecelerde bir dildo buldum demekki annem erkeksizliğini bu dildo ile gideriyordu .artık harekete geçmem gerekiyordu bir gün banyo yaptıktan sonra penisimi büyütüp havluyla sardıktan sonra banyodan çıktım annemin yanına gidip tişörtlerimi yıkandnmı diye sorarken bir den havlu düştü annem birden penisimi gördü azı açık kaldı bende havluyla kapatmakta biraz hantal lık yaptım 15 saniye falan penisimi gördü bir kaç gün sonra yan odadan sesler geliyordu yine annem inliyordu ben bu duruma alışıktım.daha sonra ben ben onu izledim bir de ne göreyim annem kocaman göğüsleri inlemeleri beni azdırmıştı bir den içeri girdim annem toparlanmaya çalıştı üstüne yatak örtüsünü attı ben yanına yaklaşmadan meşgulüm şuan çık dedi bende hemen lafa girdim anne sen 4 yıldır erkeksiz sin çok güzel bir kadınsın ben seni çok beğeniyorum dedim istersen seninle sevişe bilirim dedim annem hala şoktaydı olmaz dedi niye dedim annem daha azgın olduğu için seninde artık cinsel bilgiler edinmen lazım dedi üstünden örtü yü indirdi bembeyaz vücüdü sarı saçları dudakları tam anlamıyla mükemmeldi beni azdırıyordu ben dondum yanıma yaklaşıp gel yakışıklı dedi dudaklarıma yapıştı ben ne dersem o dedi tamam dedim elini penisime atıp yalamaya başladı dellice yalıyordu sonra penisimi iki göğüsünün arasında getirip götürdü artık iyice azmıştım için girince birden değişik bir şey oldu hem sikiyor hemde göğüslerini emiyordum bütün pozisyonları denedik iyice inlmeye başlamıştı bana boşalırken içimden çık dedi tamam dedim onu kucağıma alıp hoplattım göğüsleri yüzüme fırlıyordu köpek pozisyonuna getirdim sürekli inliyordu erkeğim diyordu boşlıcağımı anlayınca çıktım göğüslerine boşaldım ikimizde yatağa devrildik aynı gece kere daha yaptık ben artık annemin erkeği olmuştum o da benim karım her gün sevişiyorduk artıkk tam anlamıyla karı koca olmuştuk ona anne değil sevgili gözüyle bakıyordum yan yana tv izlerken elini göğsüne atıp sıkıyordum kanepede sevişiyorduk evin her yerinde sex yapıyorduk artık onunla aynı yatak ta yatıyordum günde üç dört defa sikişiyorduk tv izlerken kucağıma alıyordum temassız sevişiyorduk artık bi zaman yani 6 ay sonra eski zevki almamaya başladım o da aynısını söylüyordu tv da cnsel bilgiler veren bir programı beraber izliyorduk adam cinsel isteği artırmak için fantaziler yapın diyordu bizde annem le bunu denemeye karar verdik önce leri hemşire , hizmetçi kıyafeti falan giyiyordu artık bunlar da kesmemeye başladı bir fantazi kurdum aklımdan anneme de anlattım onun da hoşuna gitti ona hayat kadının gibi giyinmesi söyledim içeri gidip ona kıyafetler seçtik karşımda giyiniyordu sonunda kırmızı dar dekolteli mini bir elbise giydi beraber arabayla bir pavyona gittik arka taraflarda bir masaya oturduk annem tam bir hayat kadını gibi davranıyordu beni arada bir dudağımdan öpüyordu sonra kucağıma oturdu onunda zevk aldığı belliydi 1 saat falan kalktıktan sonra eve döndük akşam yine annemi yatırıp sikmiştim .Diğer fantezilerimizide yazacağım.

3 yorum:

  1. Malatya merkez Olgun bir beyim çok sert sikiciyim tüm bayanlar evli çiftler yazın tanışalım memnun kalırsınız.
    jigola44@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. İstanbuldan çift avcısı mert ismim yaşım 27 boy 190 kilo 80 4 yıldır çiftlere tek erkek olarak katılıyorum.İstanbuldan karısını siktirmek isteyen beylerin aramasını bekliyrum telefonum 0537 357 30 09 bana skype ile ulaşmak isterseniz. cift_avcisi@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz. Ayrıca olgun bayanların çok sevmekteyim evli dul yada bekar bayanlar fark etmez bayanların bana ulaşmasını bekliyrum.Daha önce hiç denemedim ama Annesini yengesini veya teyzesi gibi ensestini paylaşıp siktirmek isteyenler olursa bana ulaşmalarını istiyorum.Tel 0537 357 30 09

    YanıtlaSil
  3. >>> GRUP FANTAZİSİ DÜŞÜNEN ÇİFTLER veya TEK BAYANLARIN DİKKATİNE<<< ;
    Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tatmak ve dayanılmaz hafifligini duyumsama istegini görmezden gelemeyiz. Fakat bunun icin doğru KADIN veya doğru ERKEK kaygısını da yaşamiyor değiliz. Burdan yola çıkarsam , madem ki biri olacak, bu herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli. Bu yüzden “sarışınmış, evliymiş, dulmuş, kapaliymiş, citiriymis …vs ” gibi gereksiz şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU,RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU her ne olursa olsun yeter ki ;“Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. (BURSA- İST- ANK- İZMİR tercihimdir)
    SKYPE:taylan_duman@hotmail.com(O. 5. O. 5 – 2. 4. 7 – 2. O. 5. 3)( besyuzbes-iki yuz kirk yedi-yirmi elliüç )

    YanıtlaSil