Lütfen yapma diye inliyodu

Selam daha öncede buraya yazı yazmıştım ama tekrar tanıtıyım kendimi adım cihan 17 yaşındayım lise 2 öğrencisiyim daha önce gamze adında bi kızı siktim ama hala azgınlığım bitmedi ve bende bu azmamdan dolayı kuzenime tecavüz ettim.Kuzenim sarışın 21 yaşında taş

gibi göte sahip bir kız adıda füsun. Bir gün onların bilgisyarı bozulmuştu.Bende bilgisayar bölümünde okuduğum için onlara gidip bilgisayarlarını tamir etcektim.Beni çağırdı gelio bilgisayarı yaparmısın diye.Bende onu hiç bir zaman kıramazdım. Onlara gittim.Her zamanki gibi çok seksiydi.Banyodan yeni çıkmıştı.Aslında banyoda sikmek isterdim

ama olmadı geç kaldım.Ayakkabılarımı çıkarttım ve önden sen buytur dedim.B,lgisa-yar odasına yürüken öyle bir kıvırtıyorduki benimkisi birden fırladı. Odaya geldiğimizde bilgisayarın fişi çıkıktı.Füsun bilgisayrıj fişini takmak için karşımda domaldı.Bi baktım ki tanga giymişti.Artık bu sefer dayanamadımve birden onun beline tutundum ve arkadan dokundurmaya başladım zaten kalkıktı.oda ne yapıosun dedi.Bende artık dayanamıyorum yeter artık sikicem seni diyince birden çılıklar atmaya başladı. Bilgisayarın yanında

kanape vardı.Attım onu oraya üstündekileri çıkartırken öyle bir tahrik olmuştum ki onu öyle bi sikesim geldiki allahtan daha öncerden yarılmıştı.Bide
ortalıktaki kanlak uğraşmak zorunda kalmıycaktım.Lütfen yapma diye inliyordu.Ama ben artık dayanamadım ve mavi tangasını indirdim amı öyle güzeldiki hemen yalamaya başladım.Ben iişimi bitirdikten sonra hemen azına al deidm yoksa seniçıplak resimleri internette yayınlarım dedim.Bu arada füsun nişanlı.Benim azına aldı öle .

bir emiyoduki zevkten bayılcak gibi oldum. Hemen amına yarrağımnı sokmaya başladım.Ama daha önceden heralde çok sikilmişti hiç bağarmıyordu.Ben git gide hızlandfım artık yavaş yavaş inlemeye başlamışıtı.En sonunbda kökledim ve çığlığı bastı.Amına bir posta boşaldıktan sonra göt deliğine girdim.Çok dardı göt deliği

ben de neyse boşver deyip ama devam ettim.İkinciyi boşalmak üzereyken .

çıkarttım ve onun o silikon memelerine yarrağımı koydum ve amerikan 31 i çekmeye başladım.Birden fışkırı verdi ağzı burnu heryer döle içinmdeydi.Azına tekrar zorla soktum ve sikimi yerine sokarken bu aramıda kalcak dedim


1 yorum:

  1. Malatya merkez Olgun bir beyim çok sert sikiciyim tüm bayanlar evli çiftler yazın tanışalım memnun kalırsınız.
    jigola44@gmail.com

    YanıtlaSil