Kiz Kardeşim Artık Aşkım Benim(üyeden gelen)

herkese meraba oncelikle. ben suan 21 yasindayim kardesimde 18. kardesime olan hislerim ben 14 o 10 yasindayken basladi. birgun yataginda yuzustu uzanmis yatiyordu bende gidip yanina uzanmistim. sonra yavas yavas gotune ellemeye basladim o da napiyosun abi dedi bende sadece ellemek istiyorum dedim. o da razi olmasada bisey diyemedi. o kadar azmistimki anlatamam resmen kardesime asik oluyordum. biraz sonra dudagindan opuselim dedim. tamam dedi. opusurken disleri degiyorrdu. opusmeyi beceremiyordu . ben opusmeyi biraktim. kilodunun icinden amini oksamaya basladim . cok guzel bir histi. sonra daha cikmamis memelerini emmeye basladim. hayatimin ilk sevismesini yapiyordum. o gunden sonra kardesim bnden cekinmeye basladi. bnde bisey diyemedim. ama kardesim benden birsey istediginde hep gotunu elletirsen diyordum. o da elletiyordu. sonralari artik iyice soguduk. cok konusmuyorduk. yani o korkmustu. bn zaten dedemlerle kaliyordum. ama 5 sene sonra ben egede universite kazanmistim suan okulu bitirdim. ailemde kizkardesimi izmir de benim okulumun yakinlarinda ozel liseye yerlestirmek istediler. kardesimde cok istedi. kardesim lise 1 ben uni 1 e basladim. kardesim le ayni evde kaliyorduk basbasa. evde sort ve badi giyiyordu hep. ben hep dikizliyordum. bi gun aksam beraber film izliyordum kardesimle. birbirimize yakindik ve kafasini benim omzuma koyymustu. sonra kafasini kaldirdi ve boynuma sicak nefesi degiyordu. icim urpermisti. kardesime asik oluyordum. kardesime dondum ve dudagina yumuldum. hic karsi cikmadi. 4-5 dk falan opustuk. sonra onu kucagimda yatak odamaa goturdum.. yatakta sevismeye basladik. kardesim amatordu. opusmeyi bilmiyordu. onun yeni cikan memelerini emerken o elini sikime atmisti. boxer dan cikarip yalamaya calisti. penisim 19 cm di. sikim en buyuk halini aldi. bende onun amina yumuldum. 5 dk falan amini yaladim. ilk orgazmini yasattim ona. sonra ona emin olup olmadigini sordum ooda kocam ol dedi. yavas yavas sokmaya basladim. hafif kan geldi. banyoya gittik etraf kirlenmesin diye . kokune kadar sokunca daha cok kan geldi. kanlari temizledikten sonra kucaklayip yataga attim. sikimi yeniden agzina aldi. sonra sokmaya basladim. inlemeye basladi. cokzevk aliyorduk ikimizde. ben yaklasik 6-7 dk gitgel yaptiktan sonra bosalacagimi hissettim.ve onu dondurup gogsune bosaldim. yigildik kaldik oyle. sonra banyoya girdik banyoda opusup sevistip. kardesime asik olmustum artik o benim karim olmustu. kucukluk hayalim gerceklesmisti. genellikle o okuldan one geliyordu ve sonra ben geliyordum. eve gelir glemez hemen arakasindan sarilip opuyordum.yatakta beraber uyuyorduk. her gunumuz boyle gecti kari koca gibi. birbirimizi cok seviyorduk. bu hikayeyide beraber yazmaya karar verdik.

1 yorum:

  1. Genç kızlar olgun erkek severim diyorsanız 05353548366 arayın sanal reel farketmez.

    YanıtlaSil