Teyzem ve yengemle birlikte(okurumuzdan gelen)

Ben 16 yaşında bir gencim.Adım Burak( takma adımdır )ve hikayem gerçektir. Bir yaz günüydü ailemle hep beraber köye gidecektik.Köye geldiğimizde herkes oradaydı .teyzemler, yengemler. Ertesi gün herkes tarlaya gitmişti. Sadece ben ve teyzem vardık. teyzem yemek falan hazırlıyordu.Ben ise onu gözetliyordum birden yere eğildi ve çamaşırı göründü artık teyezeme olan duygularım artmıştı.teyzemin yanına gittim benimki büyümüştü teyzem bunu farketti ve beni odaya sürükledi hemen dudağıma yapıştı ve eliyle penisimle oynuyordu. bende hemen elimi amına attım.5-10 dakika böyle sürdü sanırım üstümüzü çıkardık. teyzem penisim ile saxo çekiyodu ve hemen suratına boşaldım o arada yengem tarladan gelmiş bizi gözetliyordu.hemen yanımıza geldi ve üstünü çıkardı memeleri büyük ve diriydi. bana memelerini yalattırdı. sonra teyzem sikimin üstüne oturdu ve çığlık attı. teyzem gitgel yapıyodu yengem ise o güzel amını bana yalatıyordu.böylece ikisiyle her pozisyonu denedik. ve her zaman ikisinide sikiyorum

2 yorum:

  1. Kızlar dullar güzel yaratıklar 05376323438 arayın

    YanıtlaSil
  2. GÜVENILIR TEK BAYANLAR veya EVLI ÇIFTLERIN DİKKATİNE;
    Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tatmak ve dayanılmaz hafifligini duyumsama istegini görmezden gelemeyiz. Fakat bunun icin doğru KADIN veya doğru ERKEK kaygısını da yaşamiyor değiliz. Burdan yola çıkarsam , madem ki biri olacak, bu herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli. Bu yüzden “sarışınmış, evliymiş, dulmuş, kapaliymiş, citiriymis …vs ” gibi gereksiz şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU,RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU her ne olursa olsun yeter ki ;“Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. (BURSA- İST- ANK- İZMİR tercihimdir)
    SKYPE:taylan_duman@hotmail.com(O. 5. O. 5 – 2. 4. 7 – 2. O. 5. 3)( besyuzbes-iki yuz kirk yedi-yirmi elliüç )

    YanıtlaSil