Kardesim dediğim kizi

merhaba size başımdan geçen bir olayıanlatıcam. bi arkadaşıma kardeşim dediğim
kızın arkadaşını ayarlıcaktım onlar ıcın bı
kahvaltı duzenledık bızım evde. kardesım
dedıgım kız elif arkdaşı betül ve benım
arkadaşım sadık biirlikte kahvaltı yapıcaktık.
neyse planı yaptık gunun gelmesını bekledık ve
o gun geldı cattı. sabah elif bizim mahalleye
geldi onunla beraber biraz turladık ve betüllerin
evine gittik betül teyzem geldi dışarı cıkamam
dedi planı bozma gel diye cok ısrar ettık yok
gelemem dıyor baskada bırsey demıyordu.
arkadaşım aradı bize geldiğini söyledi bende
betülün gelmiyeceğini iki erkek bi kız evde
kahvaltı yapmamızın dogru olmucagını
soyleyerek onu gerı cevırdım. bana kızmıstı
ama o anda yapılması gereken oydu. neyse
elifle eve geldik kahvaltı hazırladık terasta
deniz manzarasında bir güzel yedık eglendık
falan dolapda vodka ve birkaç tane kırmızı
tuborg vardı içer misin dedim olur dedi. dvd ye
kaybedenler klubunu koyduk izliyorduk bır
yandan da içiyorduk. film ilerleyip alkol kanıma
işledikçe elif bana farklı bakıyordu ben elifi
farklı görüyordum. o yatagımda uzanarak filmi
izliyordu ben tekli koltuktaydım. \"yanıma
gelsene uzan orda kıvrılmıssın rahat
edemıyorsun\" dedı. ilk başta yok mok dedım
ısrar edınce yanına uzandım biraz daha filmi
izledik. baktım ayagını uzerıme attı \"boyle
yatmayı cok sevıyorum uyurken ıkı yastıkla
uyuyorum hatta falan \" dedı. çok içmiştik.
daha tuhaf bakıyordu sankı benden birşey bekliyor gibiydi. kafamı cevirip elife baktım bana bakıyordu gözleri kısıktı. \"elif uyudun
mu\" dedım elinin tersini aletime sürttürdü.
yanlıslıkla olabilceğini düşündüm birşey
demedim. dudaklarıma yapıstı bırden ne yalan
soylıyım benımde ıstedıgım buydu. aletimi
pantolonun uzerınden oksamaya basladı bır
yandan da uzerımdeydı. uzerındekı atletı
cıkarttım oda fermuarımı actı çok hızlı
gelişiyordu hersey. sutyenını cıkarınca o buyuk
goguslerle karsılastım dayanamayıp yalamaya
emmeye basladık ıcten ıcten ınlıyordu kafamı
goguslerıne sokmaya calısıyordu. hemen
pantolonunu ve benımkını cıkarttım ve onu
altıma aldım aletimi amına surtturuyordum
bana yap artık sunu der gıbı bakıyordu. aletımı
vajınasının dudaklarından yavasca ıcerıye
dogru ıtekledım yatakda 3-4 sekle gırdı o
arada :D kısa bır sure sonra bosaldı bende
gobegıne bosaldım. rahatlamıştım. benı
kendıne cekıp dudagıma yapıstı \"bunu sık sık
yapalım\" dedı. bı sıgara yaktım gerıye
yaslanıp \"olur\" dedım yuzumde piçce bi
tebessümle....

3 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. adım ismail eskişehir ve çevresi seksi seven bayanlar arayın konuşalım özele açık numaram 05446263005 analko26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı sosyal eglenceli bekar biriyim zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

    YanıtlaSil