Sex için şişe cevirmece


İyi günler sex severler. Bende size başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak isteddim. Adım Başak. 28 yasındayım.
1.75 boylarında kumral hafif balık etli oldukça sexi bir kızım..bir gün karşı komşum kahve istemek için kapımı
çaldı..o da 25 yaşlarında 185 boylarında oldukça esmer atletik yapılı bir tipti.adı zafer di..bende olur ama bir bardak
ta bana kahve yapacaksınız dedim. O da güldü ve kabul etti..evlerine gittim.ev arkadaşıyla birlikte samimi bi
sohbete giriştik..gece beni içmeye davet ettiler tekrardan.bende ev arkadaşımı alıp gidicektim.eve gidip ev
arkadaşıma davetli olduğumuzu söyledim.o da kabul etti.ve akşam için hazırlanmaya başladık..ben sexi iç çamaşırı
takımı mı giydim.ev arkadaşımda öyle yapmış sanırım..bu arada onun ismi de ceyda.esmer 163 boyunda zayıf ama
güzel bi seksi kız..sex le ilgili fikirlerimizi birbirimizle pek paylaşmadık o güne dek…üzerime siyah bi body
giydim.altıma da daracık bir kot..kapılarını çaldık..güler yüzle karşıladılar bizi.salona davet edildik..vodka ve bira
almışlardı..önce vodkayı içtik.bu arada zafer bana yakın oturuyordu. Volkan da ceyda’ya yakın oturuyordu. Alkol
seviyesi arttıkça samimiyet başladı..el kol daha fazla atılmaya başladı. Her neyse şişe bittiğinde zafer şişe
çevirmece oynayalım dedi..biz ceydayla birbirimize baktık ve onayladık. Erkekler de ‘ama lisedeki gibi
oynamıycaz..kurallara harfi harfine uyucaz ‘ dediler.
Alkolünde etkisiyle kabul ettik bizde.ilk önce adettendir diyip doğruluk haklarımızı tükettik..kaç kişiyle yattınız falan
filan gibi sorular…sonra cesarete dönünce volkan bana ceza vericekti…body ni çıkar dedi..tereddüt etmeden
çıkardım..dolgun göğüslerim ortaya çıktı pembe sütyenimle birlikte..herkes şaşırmışttı.en azından bi kere itiraz
etmem bekleniyordu ama kuralına uymak için itiraz etmedim sonra zfaer hatice ye sende çıkar dedi.o birazcık
utandı ama o da çıkardı sonradan.siyah bi sütyen giymişti.artık şişeyi çevirmeden herkes birbirine istediğini
söylüyordu.bizde erkeklere boxer la kalmalarını söyledik..volkan ın yarağı küçüktü beyaz boxer giymişti..ve
dikleşmişti…zafer çıkardıında yaklaşık 19 cm kadar olduğu belli oluyordu boxer ından.benim içim gıdıklandı ama
üzerlerine atlayamadım..her neyse bizde pantolonlarımıza veda ettik..benm altmda tanga vardı pembe.kalçalarımı
görmek için beni ters dönmeye ikna etmeye çalışıyorlardı..kalçalarımda dolgundur..pembe bi tanga giymiştim bu
arada.ceyda da siyah boxer giymişti.onunda kalçaları iyi sayılırdı..biraz daha vakit geçti..ve artık tamamen
yaklaşmıştık birbirimize..zferin eli vücudumda geziyordu..volkanınki de ceyda nin vücudunda..volkan dayanamadı
ve ceyda nın dudaklarına yumuldu…zafer bana dönüp ‘bizde yapalım mı’ dedi..ve ben kucağına atladım
anında..sütyenimi yırtarcasına çıkardı. Bende onun üzerindekileri ve boxerını..bu arada ceyda volkan ın küçük
yarağına saxo çekmeye başlamıştı bile.
Bende zaferinkini yalamaya başladım..yaladkça daha da sertleşiyordu..beni yukarı kaldırıp tangamın ipini yana
çekip içime girdi..hızla..amım yırtılacak sandım.oldukça derinlere indi..ve zevkten 4 köşeydim.ama gözüm diğer
çiftteydi..volkan da ceyda yı kucağına almış ve hoplatıyordu.yaklaşmalarını işaret ettim..bizim olduğumuz 3lü
koltuğa geldi onda..zafer benim memelerimi yalarken ben volkan la öpüşmeye başladım..sonra ceydanın içinden
çıkıp benim ağzıma verdi..ve ceyda da zafer le öpüşmeye başladı..çaprazlama ilişki yaşıyorduk ve çok
zevkliydi..sonra volkan da götümdn girmek için arkama geçti..birazcık tükürükleyip sonra o da içime girdi..iki adam
aynı anda içimdeydi..zevkin doruklarındaydım..ceyda da göğüslerimi sıkıyordu.sonra zafer göğüslerimi ısırmaya
emmeye parçalamaya başladı..elleriyle resmen yoğuruyordu…sonra iki adamında titrediğini hissettim..ve içime
hemen hemen aynı zamanlarda boşaldılar..sonra içimden çıkıp ağzıma verdiler döl li yaraklarını..emdim ve boruları
tamamen temizledim ceyda da eliyle özünü boşaltmaya çalışıyordu..ama zafer ve volkan dilleriyle amlarımızı
yalamaya başladılar yanyana yatırıp bizi..aradan 3 4 dk geçmeden ceyda boşaldı…

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı sosyal eglenceli bekar biriyim zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

    YanıtlaSil
  4. evli çiftlere 3. olmak istiyorum. kaner1983@hotmail.com gizlılık sart yada ensestlere katılmak isterim

    YanıtlaSil