Köpeğimde Bende Zevk Aldık

Ben Ecem 21 yasımdayım anlatacagım olay 17 yasımda gecti. izmirde yasıyorum

Ben 17 yasındayken Cuma günü annemler İstanbula dügüne gitmisti ablamla tek kalmıstım. Bizde izmirin bir koyunde yasıyorduk

Ablam ise gitti aksam 7 gibi 8 gibi geliyordu Karnım acıkmıstı bakkala gitmistim ekmek almaya gittim ve yolda kopekler gordum 2 tane biri disi biri erkekdi ve birden erkek olan penisi buyutup disiye girmeye basladı ben oyle sasırdımki o Penisin uzunluguna merak ettım benim cesurumun peniside oyledir diye eve gittim ekmegi koydum mutfaga bahceye cıktım cesurun yanına yaklastım ve altına baktım kucuk sikini tiksine tiksine tuttum ve oynamaya basladım ve kopegin Penisi yavas yavas kalkıyor bende sasırıyordum cok buyuk diye ilk defa bir penis tutuyordum elimde hemde bir hayvan penisi kopek garip garip sesler cıkarıyordu bir kac dakika sonra azmaya basladım amcıgım sulanmaya basladı. Sonra kopegi banyoya goturdum penisini yıkadım ve hıc aklıma gelmezdi azmıstım ama yalamaya basladım kopek sesleri artmaya basladı.

ilk defa bir penis almıstım agzıma cok garip bir duyguydu sonra amcıgımı actım ve parmaklamaya basladım sonra kalktım krem aldım gotume surdum iyicene sonra kopegin penisine sürdüm ve kopegin altına yattım tuttum kopegin penisini yavasca gotume sokmaya calıstım kopekde azmıs bir sekilde bir bastırdı gotum yarıldı sandım oyle bir bagırdım kendim korktum sonra cıkarmaya calıstım olmadı kopek izin vermiyordu oyle hızlandı ki biraz sonra alıstım ve ilk zevkimi orda aldim ilk kez bir penis gotumdeydi bir havyan penisi cok ilgincti zevkten dort kose oldum 10 15dk devam etti yorulmustum artık kopek birden icime akıttı sıcak sıcak biraz sonra cıkardı penisini gotum cok agrıyordu halım yoktu oyle bir acılmıstıki gotum acaba amımdamı boyle acılır diye dusundum hem ben cok zevk aldım hem kopegim aldı...

Ne zamandır bunu yazmak icin beklemisimdir...

4 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. ami alev almis bayanlar konya ve ispartali turbanli bayanlar 22cm kalin sikliyim yas farketmez 05377351709

    YanıtlaSil
  3. Gizliye acik arayin 05392589177

    YanıtlaSil
  4. >>> RENKLİLİK ARAYAN ÇİFTLER veya TEK BAYANLARIN DİKKATİNE <<< ;
    Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tatmak ve dayanılmaz hafifligini duyumsama istegini görmezden gelemeyiz. Fakat bunun icin doğru KADIN veya doğru ERKEK kaygısını da yaşamiyor değiliz. Burdan yola çıkarsam , madem ki biri olacak, bu herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli. Bu yüzden “sarışınmış, evliymiş, dulmuş, kapaliymiş, citiriymis …vs ” gibi gereksiz şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU,RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU her ne olursa olsun yeter ki ;“Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. (BURSA- İST- ANK- İZMİR tercihimdir)
    SKYPE:taylan_duman@hotmail.com(O. 5. O. 5 – 2. 4. 7 – 2. O. 5. 3)( besyuzbes-iki yuz kirk yedi-yirmi elliüç )

    YanıtlaSil